خاطرات کاغذی

ببینید | کیتی

یک گربه سنتی و سفید ژاپنی با روبان قرمز به گوش که او را شبیه به دختر بچه‌ای مهربان کرده بود.
کد خبر: ۱۴۲۸۱۵۱
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 9

«کیتی» مثل مادرش عاشق آشپزی و پختن کیک و کلوچه بود. همچنین عاشق یادگیری موسیقی، زبان انگلیسی و جمع کردن اشیای زیبا. او در کنار پدر و مادر و همچنین پدربزرگ و مادربزرگ و خواهر دوقلویش «می می» زندگی می‌کرد.

مادری کدبانو و باسلیقه و پدری قابل اعتماد، شوخ طبع و اندکی حواس پرت داشت. پدر بزرگ را معمولا در حال قصه خواندن برای بچه‌ها و مادربزرگ را مشغول دوخت و دوز می‌دیدیم. دوستی هم داشت به نام «دانیل» که پیانو می‌زد و عکاسی می‌کرد و آرزو داشت روزی هنرمند بزرگی شود.

«کیتی»، (با نام اصلی: Hello Kitty) محصول مشترک آمریکا، کانادا و ژاپن به سال ۱۹۸۷ و به کارگردانی «مایکل مالیانی» است. کیتی، شخصیت تخیلی شرکت ژاپنی «سانریو» است که توسط «یاکو شیمیزو» در قالب یک گربه بابتیل ژاپنی طراحی شده‌است.

از این کاراکتر چندین مجموعه تلویزیونی ساخته شده است. از جمله «کیتی و دوستان» ۱۹۹۱، «سرزمین زیبای کیتی» ۱۹۹۳ و همچنین مجموعه «داستان‌های افسانه‌ای کیتی».

اولین حضور کاراکتر «کیتی» در ژاپن در سال ۱۹۷۰ بر روی کیف‌های پول بود. چهار سال بعد این کاراکتر به ایالات متحده آورده شد و تا سال ۲۰۱۰ این شخصیت به یک پدیده بازاریابی جهانی تبدیل و به عنوان یک پدیده فرهنگی شناخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها